VCS Power

founder vitamin c serum vcs by annona

VCS POWER

“Sis, kalau kulit saya sensitif boleh ke nak pakai #VCS ni?”

Eh jangan risau. Mesti la boleh guna jugak. #VITAMIN C SERUM ni memang sangat selamat digunakan. Ada KKM tau.

Nak bagitau dekat hampa ni, cik oren ni memang kami elakkan penggunaan alkohol tau, pewangi dan juga pewarna pun tak sebab item ni boleh menjadi punca utama iritasi dekat kulit hampa. Plissss sayangilah kulit hampa. Nak guna lama tu.

Cik oren jugak terdiri dari bahan yang hebat iaitu ESTRAK AKAR POKOK PEONY yang bersifat anti radang dan mengurangkan sensitif kulit. Jadi konfem selamat untuk digunakan.

Sila sapu serum kerap kerap, best tau sebab dia cepat meresap.

Cik oren ni amat mudah untuk digunakan. Hampa titik 1 atau 2 titik je pastu dap dap kat muka. Nampak dak kat situ bila guna 1 atau 2 titik je makna dah JIMAT kan. 1botol boleh tahan 2bulan tau.

Di jamin bahawa cik oren ni Mudah, Jimat dan Selamat.

#vcsunited
#InfoProduk

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.