Warning: Declaration of TCB_Menu_Walker::walk($elements, $max_depth) should be compatible with Walker::walk($elements, $max_depth, ...$args) in /var/www/vhosts/annona.com.my/vitamincseries/wp-content/plugins/thrive-visual-editor/inc/classes/class-tcb-menu-walker.php on line 0
Kulit ni macam musim jugak kan. Kadang berminyak, kadang kering mengelupas. | VCS by Annona

Kulit ni macam musim jugak kan. Kadang berminyak, kadang kering mengelupas.

Kadang tak pasal-pasal naik merah pakej sekali dengan gatal. Fuh stress boleh jadi hijau dibuatnya.

Tu dulu. Bila dah mula bercinta dengan Vit C Serum dan Vit C Moisturising Cream Annona ni, musim-musim kulit bermasalah terbang dibuai angin lalu. Kulit pun makin sihat dan berseri.

Cik Jer dah malu-malu nak muncul, parut pun dah mula pudar. Seronok tak terkata sebab dah dapat kulit idaman 😍

Awak ada masalah sama?

#vcsunited

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.