Kulit ni macam musim jugak kan. Kadang berminyak, kadang kering mengelupas.

Kadang tak pasal-pasal naik merah pakej sekali dengan gatal. Fuh stress boleh jadi hijau dibuatnya.

Tu dulu. Bila dah mula bercinta dengan Vit C Serum dan Vit C Moisturising Cream Annona ni, musim-musim kulit bermasalah terbang dibuai angin lalu. Kulit pun makin sihat dan berseri.

Cik Jer dah malu-malu nak muncul, parut pun dah mula pudar. Seronok tak terkata sebab dah dapat kulit idaman 😍

Awak ada masalah sama?

#vcsunited

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.