Feedback Pengguna Vitamin C Serum

feedback pengguna vcs

Tengok apa yang terjadi!

Kan dah cakap,mesti berebut lah. Kalau tak berebut dengan adik kakak,ni berebut dengan suami pulak

“Baru beli 2 seminggu lepas,semalam angkat botol aik dah kenapa ringan ja ni?
Rupa-rupanya hubby kita dok curi pakai jugak. Memang patutla dah tinggal separuh botol. Katanya kulit dah tak berminyak dan lembut je”

Amboi-amboi encik suami ada hati nak lawan kulit isteri nampak. Pencuci muka MAGIK lah katakan. Vitamin C Gentle Cleanser membantu mengawal kulit berminyak supaya tak jadi stesen galian petroleum dan melembutkan kulit selembut kapas

Cuci muka sekali
Kulit cantik berseri.

#VCSUnited
#Testimoni

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *